tisdag 13 oktober 2009

Stjärnklart

Måste återknyta till det jag skrev igår om fördelarna med att bo på landet. Ikväll var jag i stan på ett möte och kom hem när det var kolsvart ute. Kallt och stjärnklart. Det går att se sådana otroliga mängder stjärnor när allt är mörkt runt omkring och inga gatlyktor finns. Tyvärr går det inte att fota stjärnhimlen men ni kan nog föreställa er. Innan jag for fick jag se solnedgången i trädtopparna på andra sidan fältet. Vackert även det.


En annan stjärnklar sak idag var Melissa Horn och hennes nya album som låg i brevlådan. bra! Om man nu gillar tjejer som sjunger vemodiga sånger på svenska, och det gör jag. Om ni vill höra hur hon låter kan ni titta efter alla inlägg här nedanför. Där finns även Sofia Karlsson som också är en favorit.


Nu ska jag gå och lägga mig. Vi kanske hörs imorgon. Sov gott...

1 kommentar:

Hanna sa...

Vackert :)

Synd för dig.. att du inte 'får' lyssna på julmusik än ;) Jag sitter och nynnar till Enyas 'And winter came'... kunde inte hålla mig längre, haha!

Ha d bäst!
Kram Hanna

Related Posts with Thumbnails