onsdag 3 februari 2010

Skylt och Lampett

Ikväll vill jag bara visa en liten skylt jag gjorde för några dagar sedan. Den ska få någon mer strategisk placering så småningom. Just nu vilar den ovanpå min lampett som jag har i hallen. Lampetten köpte jag på Skärgårdsmarkanden på Ingarö för ett antal år sedan, och jag är väldigt förtjust i den.

Att göra skyltar var roligare än jag föreställt mig. Det kommer säkert att bli fler. Men vad jag ska ha dem till kan man ju fråga sig.
Nu ska jag snart gå och sussa. Bäst att gå upp lite tidigare än vanligt imorgon också. Man vet inte hur lång tid det tar att skotta ut bilen ur garaget.

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Karin!
Vilken fin skylt du gjort och en sån vacker lampett, snyggt med snöret du knutit runt ljuset:)

Ha en trevlig torsdag!

kraam Jenny

Related Posts with Thumbnails