måndag 14 juni 2010

Svårt val

Det börjar nästan bli svårt att välja vad som ska få visa upp sig först här på bloggen. Det är så mycket som har kommit igång nu, och när solen har vänligheten att visa sig vill jag fota allt! Idag stod valet bland annat mellan; fina saker som är på gång i altanrabatten, vad som händer uppe på själva altanen och bönor som spränger sig upp i grönsakslandet. Men de fick alla ge vika för det som börjat blomma i vita rabatten. Bilderna får tala för sig själva. Några är tagna idag och några i lördags när det hade regnat.

Ursöt Vitblommig brunnäva.





Spetsmössan håller stilen.

Inte helt vitt Fänrikshjärta.





Imorgon arbetar jag min absolut sista dag innan sommarlovet. Lovely!

5 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej Karin! Jag hoppas att det går bättre idag och skicka iväg en kommentar till dig. Försökte flera gånger igår och en annan dag också....Så fint det blommoar hos dig, det är så vackert med vita blommor. Vad skönt med Sommarlov för dig! Hoppas att du får en fin dag med mycket solsken! SommarKramar Therese

Marina sa...

Håller med! Det är mycket man vill visa nu och jag är just nu på väg ut på en kamera runda i trädgården. Får se "vem" som drar längsta stået sen och visas upp i bloggen.

Jag har min andra lediga dag nu och det är SÅ skönt, jag njuter.

Kram!

Millan sa...

Underbart med sommarlov, själv längtar jag till semestern som börjar efter midsommar, känns som det inte går fort nog dit.
Ha det bäst!

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, så mycket fint du har i din vita rabatt :)
Och vad skönt med semester.. jag jobbar 4 1/2 vecka till...

Ha det gott och njut nu av lite ledighet! Kram Marie

Unknown sa...

Så skönt för er med sommarlov, är så avis!
Hoppas att värmen kommer snart.
Det är nog dyrare i dina trakter med gamla grejor än här på landsbygden, tror jag.
Kram Anna

Related Posts with Thumbnails