torsdag 14 oktober 2010

Ovan regnbågen

Denna dramatiska himmel och fantastiska regnbåge mötte mig när jag kom hem från jobbet. Sånt kan ju pigga upp efter en ganska arbetsam vecka. Det ska bli rasande skönt med helg. Då ska jag försöka besöka er alla. Det har varit ont om visiter i bloggosfären för mig den här veckan.

Imorgon efter jobbet ska jag se om jag kan få tag på en höstjacka. Min gamla börjar bli sliten och passar bäst för trädgårdsarbete. Kanske blir det en lite sportigare variant nu, som en Didriksons eller något. Vi får se.

Hoppas att ni får en bra fredag och en riktigt trevlig helg!

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Storslagen natur!
:)

Annelis hantverk sa...

Vilket vackert färgspel naturen ger oss ibland! Overkligt men underbart!
Ha det bra!

Marie//Tekla Maräng sa...

Underbart vackra kort du tog.
Vilken vacker syn att mötas av när man kommer hem.
Ha det gott:)

Related Posts with Thumbnails