måndag 20 december 2010

Vitt+Rött=Sött

Bara en halv arbetsdag kvar innan jullovet!!! Känns onekligen mycket, mycket bra. Jag ska slappa i kvadrat. Tror faktiskt att jag kan behöva det. Hösten har varit ganska tuff på jobbfronten.

En del lite "juligare" pynt har börjat smyga sig in, till exempel ovanpå mormors sekretär. Annars håller jag mig med det röd-vita tills granen kommer in.

Både ljusstaken och oljelampan är av märket Cult Design. De har hängt med ett tag, men jag gillar dem fortfarande jättemycket.

Imorgon ska jag njuta av skönsång i kyrkan och sedan bär det av in till stan för de, förhoppningsvis, sista julklappsinköpen.

6 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Jag köper gärna fina saker till hemmet eller mig och på ngt sätt har jag plötsligt gett bort till någon kär. Är det inte konstigt? Allt bara passerar förbi mina händer ... och jag njuter av glädjen som framkallas hos den som får behålla det jag köpt.
;)

Millan sa...

Rött och vitt är de färger jag med försöker hålla mig till sen smyger det in nåt i silver och guld med. Din cultljustake var fin.

Marie-Louise sa...

Vad fint du har där på skänken :)

Marina sa...

Fint!

Stan idag? Hur gick det? Maken måste köra genom stan för att komma hem från jobbet och han sa att där var mer eller mindre kaos vid 16 tiden.
I kväll ska dottern och jag in och lyssna på Jay och Minnah men då blir det inga affärer i alla fall. Kallt lär det nog bli men vad gör man när tonårsdottern tycker att det kunde vara trevligt att ha sin mamma med sig. Klart man följer med då!

Kram!

Marie//Tekla Maräng sa...

Tittar in för att önska dig en härlig och underbar JUL:)

Tina sa...

Ville bara säga GOD JUL!

Kram Tina

Related Posts with Thumbnails