söndag 6 februari 2011

Plåster på såret

Det har varit en kort helg. Igår var jag tvungen att jobba i några timmar på förmiddagen eftersom vi hade öppet hus för våra blivande f-barn. Det var väl inget större problem att jobba, men det känns som att helgen blir väldigt kort.

Som lite plåster på såren var jag inne i stan tillsammans med mamma efter jobbet i fredags. Passade på att göra några små inköp, både nyttiga och onyttiga. Det blev nya tofflor till jobbet (nyttigt), ljus och en kudde (onyttigt). Dessutom köpte jag denna mörkblå topp och ett SNÖ-halsband. De fina matchande örhängena fick jag av mamma.

Kudden jag köpte visar jag en annan dag. Den kommer att ha sin givna plats i övre hallen, när den nu blir färdig. Den översta bilden är fotad utanför min walk-in-closet däruppe. Ett väldigt generöst ord för en liten skrubb bredvid skorstensstocken. Det lilla prånget skulle behöva genomgå en makeover för att kunna utnyttjas lite bättre. Det är i alla fall skönt att slippa vanliga garderober som tar upp plats i rummet.

3 kommentarer:

Marina sa...

Jättefina smycke! Jag skulle vilja ha ett par örhänge som jag sett på en på jobbet men affären var stängd när jag skulle kolla hur mycket de kostar.

Att jobba på en lördag kapar helgen. Bra att du kunde unna dig lite shopping på fredagen istället.

Ha en bra ny vecka! Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en jättefin blus och halsbandet passade så fint till. Det var du värd efter allt jobbande.
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Ha en fin söndagskväll.
kram
Hanna

Related Posts with Thumbnails