söndag 10 juli 2011

Påbörjat projekt

Vilken härlig dag! Skönt väder och svensk seger i fotbollen. Kan det bli bättre?!



I närheten av morötterna pågår just nu ett projekt. För tillfället är det slit med att gräva hål till betongplintar. Lite varmt eftersom det här är tomtens soligaste plats.



I grönsakslandet växer bondbönorna så det knakar. Det är första året jag testar dem. Om det finns någon som har tips på goda recept med bondbönor så tackar jag och tar emot.



Ha en fortsatt fin kväll!


7 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Spännande, vad ska det bli?

Visst var fotbollstjejerna duktiga! Nu ser man fram emot onsdag och nästa match... heja heja.

Ha en skön kväll!
Kram Marie

Marina sa...

Projekt är ju alltid spännande. Nyfiken!!!

Jag såg också matchen och det var bra spelat.

Kram!

Hanna sa...

ha en fin vecka.
kram
Hanna

Millan sa...

Kul med nya projekt! Ska bli spännande att se.
Ha det gott
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina morötter och bönor du har, bara lite smält smör på bönorna tycker jag är jättegott. Avundas dig inte och gräva, men gissar att det kommer bli något roligt på plintarna.
Ha en skön sommardag
Kramar
AnnaMaria

Lotta sa...

Underbara odlingar! Du har då verkligen gröna fingrar!! KRAM LOTTA

Louise sa...

Åhh vad jag känner igen mig i plintgrävandet! Tror jag grävde ner 18 stycken förra året till vårt nya staket. Superjobbigt men värt mödan nu när man ser det klart!

Gillar rosorna i tidigare inlägg. Har flera av dem själv och fler ska det bli!

kram louise

Related Posts with Thumbnails