tisdag 9 augusti 2011

Snälla, snälla, snälla

Jag vill gå ut och gräva! Och såga! Och skruva! Varför måste det regna mina sista sommarlovsdagar? Det har väl regnat nog den här sommaren?
Förlåt, men jag blir grinig av att vädret begränsar mig. Kanske, kanske skiner det upp efter middagen så att jag kan gå ut en sväng. Då ska jag titta ännu en gång på min Souvenier de la Malmaison. Jag är så glad för att den verkar ha klarat sin flytt till förrådsrabatten. Den blommar till och med. Bilderna är dock gamla för jag har inte hunnit fota den på nya stället.
Kram från som håller tummarna för uppehåll.

5 kommentarer:

Marina sa...

Här blev det uppehåll, hoppas det blev det hos dig också.

Kram!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Håller med, liiiite onödigt med så mycket regn de sista dagarna av sommarlovet...men men, jag får ju gjort lite annat inomhus som bara skjutits på framtiden innnan.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du blev bönhörd, igår hade vi hyfsat fint väder, men idag!! Regn och åska, och inte är det något milt sommarregn, det häller ner. Vi får kura inne, och imorgon blir det skruva och greja...
Ha det gott och njut av din vackra ros.
Kramar
AnnaMaria

Jord under naglarna sa...

Visst tappar man sugen. Här har det varit uppehåll, äntligen, idag, men bara 13-14 grader...

Jag har rosor som inte slagit ut än! Och rosor som vill blomma mera. Solen - kom och värm oss nu!

Fröken Grön sa...

Tack för födelsedagshälsningen!
Jag fick vackra rosor i present, kan du tro. Får visa dem på bloggen framöver.
Må så gott!
/Anna-Karin

Related Posts with Thumbnails