fredag 11 november 2011

Det är dags för fredagsmys

I eftermiddag ska jag ägna mig åt det här:


Läsa Lantlivs jul- och pysseltidning, och låta mig inspireras. Kanske kan jag hitta något fiffigt att göra till brorsans julmarknad. Sedan ska jag fortsätta med mina pulsvärmare som började med förra helgen. Det krävs nästan dagsljus när man stickar dem, för att mönstret ska bli rätt och att man ska se vad man gör i det svarta garnet.


Minst en kopp te lär det bli, och en eller annan honungskaka kommer också att slinka ner. I stereon snurrar Melissa Horn och Sofia Karlsson. Det är härligt att sluta tidigt!


Ikväll blir det säkert Idol för min del (måste ju se hur det går för Amanda F) och kanske Engelska trädgårdar också. Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Millan sa...

Fredagsmys här med, satte mig precis ner efter en fullsmäckad dag.
Honungskakorna ser goda ut!
Ha det bra
Kram

Marina sa...

Hm, jag slutade inte tidigt idag. Satt på möte hela em. och sen körde jag direkt till Maxi medan familjen var hemma och tog hand om huset (städa och röja). Trött var jag sen!

Det ser mysigt ut med det du radat upp på bilden.
I går kom jag på att jag kanske ska virka en svart mössa till mig själv. Får se om jag hittar något bra mönster.

Kram o trevlig helg!

Related Posts with Thumbnails