fredag 9 december 2011

Om ni har vägarna förbi

Här är en del av förklaringen till varför jag har varit osynlig här på bloggen de senaste dagarna. Jag sitter och målar lite till min lillebrors julmarknad på söndag. Jag har målat lite tändsticksaskar i olika storlek, och julkort. Det är pilligt men kul.


Brorsan kommer att sälja lite saker som han och hans flickvän skapat av ullen från hans får. Dessutom blir det lite hemstickat/virkat, sylter, marmelader och en del loppissaker. Råkar ni åka E22:an genom Sätaröd på söndag så hoppas jag att ni tittar in hos oss.


Ha en fin fredag-kväll! Och glöm inte att rösta på Amanda Fondell i Idol-finalen.

4 kommentarer:

Marina sa...

Hoppas det går bra med försäljningen.

Det blir tydligen så att jag kommer sitta ensam hemma ikväll men jag ska så klart rösta på Amanda.

Ha en mysig helg!

Nyanser av vitt sa...

Lite långt för mig :O)Du målar så vackra motiv Karin. Önskar dig en fin tredje adventshelg.
Kram Agneta

Livet på solsidan sa...

Karin - så fint du målar! Fantastiskt söta tomtetöser :)Själv är jag glad om jag lyckas få en streckgubbe att se ut som en streckgubbe...

Hade tyvärr ingen möjlighet att komma och stötta er på julmarknaden, men hoppas ni fick en lyckad dag och att det trillade in lite slantar.

Hälsar Tamara

Fröken Fräken sa...

Vad vackra! Jag gillar särskilt de med äpplen på!
Ja, man kan verkligen undra om herr Fräken vill ha några julklappar i år, med sitt klagande på hyacinter.. pfhui!!

Related Posts with Thumbnails