onsdag 1 februari 2012

Inte helt vanlig onsdag

Första dagen i februari och jag har haft studiedag idag. Vi har varit borta i Åhus på föreläsning och sedan planerade jag temavecka tillsammans med min härliga kollega. Vi blev nog lite trötta framåt eftermiddagen, för det blev inte så mycket gjort men desto mer fniss och flams. Men det behövs det med. 


När jag sedan tittade in här på bloggen såg jag att jag fått en fin award. Igen. Jag har fått den både av Mina gröna tankar och Fröken Grön. Stort tack till er båda! 




Liebster är ett tyskt ord som betyder käraste och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.
När man får utmärkelsen ska man göra följande:
  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
  • Skriva ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Hoppas att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare 
Jag vill gärna skicka utnämningen vidare till: 

Ha en god natt! 

7 kommentarer:

Carolina sa...

Hej & tack så jättemycket, jag blir så glad :) Ska absolut se till att den kommer vidare. Ha en fin kväll.
Kram Carolina

Carolina sa...

En fråga. Hur länkar man så som du gjort att man bara ser bloggnamnet o kan trycka på det för att komma till sidan?

Fröken Grön sa...

Kul att du uppskattade den lilla utmärkelsen! Tack för nya bloggtips.

Häftigt med vitlöken som redan har kommit upp! Jag har också kommit ihåg att pilla ner vitlökar i år, fast jag var rätt sen på det. Får nog ändå traska ner till mina odlingsbäddar imorgon och kolla läget.

Drömmar om nya rosor till sommaren delar jag med dig! Jag planterade flera stycken i augusti som växte till sig rejält under den milda hösten, men är sugen på ännu fler! Hittar du något bra inköpsställe kan du väl hojta till, - själv tycker jag att Solhaga strax utanför Kristianstad brukar ha en hel del att välja på.

Passar på att önska dig en riktigt skön helg!
/Anna-Karin

Carolina sa...

Hej! Nu har jag skickat awarden vidare. En bra uppmuntran till att fortsätta bloggandet. Ha en skön kväll.
Kram Carolina

Hanna sa...

Tack så gulligt, nu blir jag riktigt glad.
Kram
HAnna
blommorifonstret.blogspot.com

Trädgården på Höjden... sa...

Tackar och niger. Blir så glad :-)

Ha en fin helg,
Hälsar Åsa

Livet på solsidan sa...

Fniss o flams kan man aldrig få för mycket av... :)

Ja, visst saknar man Söderläge? Tycker också det var ett bra program. Österlenska trädgårdar som visas just nu håller inte alls samma klass. Tycker jag då.

Önskar dig en härlig helg!
Kram Tamara

Related Posts with Thumbnails