onsdag 12 december 2012

Fjällräven-hyllning

Jag har aldrig ägt någon Kånken, men för ett tag sedan slog jag till och köpte en Fjällräven-väska. Den används som jobbväska och jag är så himla nöjd med den. Den är precis lagom stor och praktisk för diverse mappar, kalendrar och pennfodral. 


Innanför locket finns fickor perfekta för mobil och plånbok. Facken för pennor använder jag dock inte. 


Den är gjord av canvastyg och har massor av fina skinndetaljer. Den söta lilla räven sitter förstås på framsidan och en liten svensk flagga pryder sidan. Som ni märker är jag riktigt kär i min väska. Väl värd sina hundralappar. 



Det blev ju inte ett så värst juligt inlägg men jag kan lova att julstämningen är på gång att infinna sig här hemma. Jul i folkton  och andra julskivor går varma, och på fredag är det dags för struvbakning. Vörtbröden och några godissorter är redan klara, och lagda i frysen. 

1 kommentar:

Marina sa...

Vilken fin väska! Jag har inte sett den modellen förut.
Jag lyssnar på förlite julmusik känner jag men för övrigt så kommer julstämningen mer och mer även här. Blommor, julgodis, lite pynt...

Kramar

Related Posts with Thumbnails