fredag 28 december 2012

Lat mellandag

Efter att ha tillbringat juldagarna hemma hos mamma och pappa, är jag hemma igen. Jag har ägnat dagen åt att placera ut julklapparna på sina rätta platser. Okej, det tog kanske inte så lång tid, men man måste liksom vrida och vända på dem lite extra. Sånt tar tid. 


I fönstret uppe vid datorn har jag placerat en klapp som jag köpt till mig själv. Nämligen en ny elljusstake. Det behövdes en här också. Det blev en liten röd sak som jag införskaffade på Växthuset. De hade visst gått åt som smör i solsken eftersom jag fick köpa skylt-exet. 


Den lilla röda kul-ljusstaken fick man med på köpet. Trevligt, eftersom jag inte hade någon sådan sen tidigare, trots att det är en klassiker. 


I julklapp hade jag bland annat önskat mig en musmatta. Helst en som skulle matcha rummet. Mer klockren matchning än såhär går nog inte att få till. Jag är supernöjd. 


Jag är för övrigt synnerligen nöjd med alla mina julklappar så de kommer nog att dyka upp här på bloggen framöver. Nu fortsätter mellandagen i stilla lunk. 

1 kommentar:

Marina sa...

Den där lilla söta klassikern har inte jag heller men vi hade sådana hemma när jag var liten. Undrar om någon av dem finns kvar?

Underbart fin musmatta!

Även här tar vi det mest lugnt men det blev några timmar på Ikea idag. Min sociala dos är alltså fylld igen.

Kram

Related Posts with Thumbnails