torsdag 18 juli 2013

Grinden på plats

Visst är det en skön känsla när man slutför ett projekt? Speciellt ett som man dragit ut länge på. Idag har jag äntligen avslutat plank-projektet i och med att grinden blev klar. Det har varit det sista som hängt kvar ett bra tag. 


Den blev i stort sett som jag hade tänkt mig. Vissa små kompromisser blev jag tvungen att göra, men på det stora hela är jag nöjd. Nu går det att stänga eventuella harar ute och dessutom ser det mer färdigt ut. 


 Det finns fortfarande en del "plankrelaterade" saker kvar att göra men det är inget som inte kan vänta (ett tag till!). 


Jag satte dit två haspar. En som håller grinden stängd och en för att den inte ska blåsa igen när den är öppen. Den har blivit ordentligt testad av vinden idag, för attans vad det blåser. Hoppas på lite lugnare väder imorgon. 

6 kommentarer:

Marina sa...

Hur bra som helst blev det ju med grinden. Du är duktig du!
Visst ser det mer färdigt ut med grind och framförallt är det bra om du kan slippa oönskade djur där inne.

Kram

Ulrika sa...

Så snyggt det blev!
Härligt att kunna avsluta ett projekt.
Ulrika

Jessica, grannen sa...

Bra jobbat! Riktigt snyggt blev det!
Minns inte känslan av avslutade projekt, men det låter som en ren dröm ;)

Fröken Grön sa...

Kanonsnyggt!
Du är makalöst händig, du.
Ha en riktigt skön helg!
/Anna-Karin

Nora sa...

Va duktig du är! Både planket och grinden är hur snygga som helst! Grattis till ett lyckat projekt!
Kram

Millan sa...

Snyggt med den färgen på både staket, grind och blomställning.
Ha det gott!

Related Posts with Thumbnails