torsdag 27 november 2014

Fler klurigheter

Här funderas det vidare om adventsdekorationer. Häromdagen var det dörrkransens vara eller icke vara som var i fokus. Idag snurrar tankarna kring de här fönstren. Såhär såg det ut första advent 2009. Nu funderar jag på om jag inte vill ha två stjärnor som hänger i de yttre fönstren. Då ska de gå i stil med den svarta staken med hästar och grisar som står i mitten. Just nu har jag inte sådär många växter i fönstret så det skulle absolut få plats. Det sitter ju två fönsterlampor där redan, så det skulle vara en naturlig ersättare för dem över julen om man kan utnyttja samma kontakter (?). Men vilken sorts stjärnor skulle passa? Hur stora ska de vara? Ja, såna i-landsproblem tampas jag med... 


Snart helg igen! Yee-haa!

1 kommentar:

Marina sa...

Det är ju ganska skönt att fundera över lite I-landsbekymmer då och då. Stjärnor där låter fint tycker jag.

Kram

Related Posts with Thumbnails