söndag 20 september 2015

Ingen dålig bonus

För några veckor sedan fick jag ett mail från Classicum (företaget där jag köpte mitt växthus). De var på jakt efter bilder på Arcadia-växthus till sin nya katalog och undrade om jag kunde bidra med några. Det tog ett litet tag innan jag fick tummarna ur, men så skickade jag några av mina månadsbilder och någon interiörbild. När jag skickat iväg dem läste jag det där mailet lite noggrannare. Då såg jag att de skulle skicka en vattenkanna som tack om jag skickade bilder. 


Förra veckan kom vattenkannan. En 8-liters grafitfärgad kanna med trähandtag och mässingsstril. Lyxigt värre. Och allt jag behövde göra var att maila några bilder! Jag skulle aldrig köpa en så lyxig vattenkanna till mig själv men nu fick jag ju en istället. 





Återstår att se om någon av mina bilder kommer att användas i katalogen framöver. Det vore ju faktiskt lite kul. 

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Karin!
Vad kul om dina bilder kommer med i katalogen! Vilken snygg kanna, en sån vill jag också ha:)

Kram Jenny

Tittis trädgård sa...

Vilken trevlig överraskning! Jättefin kanna! Hoppas dina bilder kommer med i katalogen, vore ju roligt.
Ha det fint.
Titti

Jord under naglarna sa...

Det är klart att du ska ha betalat för dina bilder! Vattenkannan är jättefin!

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin söndag!

Related Posts with Thumbnails